Trei lucruri de făcut atunci când vă simțiți copleșiți

Găsiți o oază de calm
Cu siguranță multe persoane s-au trezit în etapa în care se balansează între a fi în regulă și a ajunge la o senzație copleșitoare a unei situații. Stresul are tendința de a se lega de viețile noastre și de a ne strica echilibrul, iar toate eforturile depuse cu ajutorul meditației, spre exemplu, a fost înlocuite cu situații presante. În zilele noastre, când observăm că ne înecăm în angajamente, putem face o pauză, și să evaluăm situația.

1. Editați, simplificați și prioritizați
Cel mai valoros lucru pe care îl putem face atunci când suntem trași în direcții diferite este evaluarea a ceea ce este important. Este bine să ne oprim din a mai lua decizii și să enumerăm totul, inclusiv angajamente, obligații și hobby-urile, pentru a decide dacă există ceva de care putem scăpa, optimiza, combina sau amâna. Stabilirea a ceea ce este important, simplificarea și prioritizarea vor ajuta la restabilirea echilibrului. Asigurați-vă că întotdeauna păstrați lucrurile care vă îngrijesc sufletul și care vă aduc fericire!

2. Exersați un pic de auto-îngrijire
Dacă vă simțiți copleșiți, este înțelept să vă răsfățați cu puțină îngrijire de sine. Acest lucru ar putea implica să vă uitați la dieta dumneavoastră, cât de mult dormiți, dacă faceți destul sau orice fel de exercițiu fizic și așa mai departe. Având grijă de corpul dumneavoastră, vă va ajuta să faceți față unui program încărcat. Spre exemplu, veți realiza că ziua poate fi mult mai ușoară dacă sunteți mai odihniți. Este, de asemenea, benefic să vorbiți despre cum vă simțiți cu un membru al familiei sau cu un prieten.

3. Rezervați-vă timp pentru voi
Aceasta va varia de la o persoană la alta și veți ști ce fel activități aveți nevoie. Pentru unii, aceasta ar putea fi câteva momente de singurătate cu o carte bună, o baie relaxantă sau vizionarea unui film. În timp ce pentru alții ar putea fi timp petrecut cu un prieten, cu familia sau încercând ceva nou. Doar voi veți ști ce vă ridică moralul și ce vă face să vă simțiți ca voi înșivă.

Există atât de multe modalități de a slăbi presiunea atunci când vă simțiți împotmolit cu angajamente. Merită să încercați lucruri noi și să vă gândiți la ceea ce funcționează cel mai bine pentru dumnevoastră. Dacă lucrurile nu se îmbunătățesc, luați în considerare discuția cu un medic sau o schimbare drastică a stilului de viață. Stresul și copleșirea pe termen lung nu sunt lucruri care trebuie ignorate.