Schimbarea drastică a Jessicai Alba! Ce a facut-o sa renunte la afacerea de vis de miliarde de dolari?

Viața este un lucru minunat. Și pe măsură ce noi, oamenii, evoluăm (deși încet), mișcările de carieră care erau considerate în mod tradițional mai îndrăznețe sau chiar neînțelepte, devin îndrăznețe și chiar, bine, naturale.

Dar într-o epocă în care schimbarea carierei la jumătatea cursului sau altfel diversificarea și efectuarea mai multor lucruri simultan, devine rapid norma, a începe propria afacere de la nimic poate fi înfricoșător ca iadul. Este mare – și dacă ești femeie, poate părea și mai descurajant să faci ceea ce puțini au făcut înaintea ta.

Asumarea onestă a riscurilor pentru Jessica Alba

Deși este adevărat că a fi celebru poate părea un avantaj destul de mare atunci când pornești o afacere, putem totuși învăța de la stelele noastre preferate. Luați-o pe actrița Jessica Alba, de exemplu.

Alba este prea prea conștientă de popularitatea ei, dar, mai degrabă decât de a-și face contestația, a profitat-o ​​pentru a ajuta la construirea afacerii sale, compania onestă, care își datorează mult mai mult succesul decât fața Alba.

Alba, vedeta filmelor de succes precum Fantastic Four, a început să formeze ideea The Honest Company chiar în momentul în care primul ei copil s-a născut în 2008.

După ce a experimentat o reacție alergică la detergentul de rufe comercializat pentru bebeluși, a început să cerceteze unele dintre cele mai utilizate substanțe chimice în produsele de zi cu zi și a încheiat pe bună dreptate congresul de lobby pentru reforma chimică.

Compania onestă a lansat în 2012, cu 17 produse, vânzările ajungând la 10 milioane de dolari în chiar primul an, potrivit Vanity Fair.

Acum, compania oferă o gamă largă de produse prietenoase pentru oameni, de la scutece cu model ecologic, până la pulverizare și balsam organic pentru burtă. Produsele listează de obicei toate ingredientele utilizate în produsele lor – împreună cu o listă de substanțe chimice nocive neincluse.

Până în prezent, aventura de afaceri a Alba, care și-a sărbătorit recent cea de-a 7-a aniversare, a fost evaluată la aproximativ 1 miliard de dolari în 2017, a strâns 503 milioane de dolari în finanțare și i-a catapultat reputația de la actrița de pe lista A la antreprenorul extraordinar.

S-a schimbat pentru a schimba lumea

Când a început să-și construiască afacerea, în ciuda faimei sale, Alba recunoaște că nu a fost ușor.

„M-am simțit atât de singura în această călătorie”, a împărtășit pe podcast-ul CNN Boss Files cu Poppy Harlow. Ea a recunoscut că a avea probleme să se afirme a fost o mare parte din provocare. „Este dificil când ești singura femeie din… camera de consiliu.”

La început, Alba a fost unul dintre cei 3 cofondatori, restul fiind bărbați, iar ea spune că a existat o discrepanță în priorități. Însă, ea a subliniat un adevăr semnificativ care necesită mulți ani antreprenorului să învețe.