Obiceiuri simple de lucru ale oamenilor creativi

Simple obiceiuri cotidiene ale oamenilor creativi
Singurul lucru pe care l-am apreciat în urma unui traseu creativ îl reprezintă oamenii pe care i-am cunoscut pe parcurs – la facultatea de artă și universitate, la locul de muncă și ca freelancer. Sufletele extraordinare care m-au inspirat să aleg munca de coaching creativ pe care o fac astăzi. Așadar, m-am gândit că ar fi interesant să-i întreb pe câțiva dintre prietenii mei creatori profesioniști (+ sora mea) cum își abordează munca și cum își hrănesc creativitatea, descoperind obiceiurile simple de lucru care permit ideile și creativitatea lor să prospere.

Rebecca Gerlings, scriitoare-ilustratoare pentru copii
Lucrez din biroul meu în grădina din spate, scriind și ilustrând cărțile copiilor. Pacea, varietatea muncii și orele flexibile sunt grozave, dar izolarea și sporadica nu plătesc atât de mult. Planific în întâlniri regulate cu prieteni, colegi scriitori și ilustratori, precum și să particip la ateliere și seminarii pentru a-mi perfecționa abilitățile. Acestea înlocuiesc viața de birou pentru mine, oferind contact social, dezvoltare personală și profesională, schimb de informații și perspectiva industriei. De asemenea, fac voluntariat în biblioteca noastră locală, citesc cărți de poze și fac meserii, care este un mod genial de a mă conecta și de a mă inspira din consumatorii finali.

A merge la școală mă obligă să iau două pauze regulate pe zi lucrătoare. Când vremea este bună, mergem cu bicicleta sau mergem, așa că pot sta la aer curat. De asemenea, încerc să merg la alergare câteva dimineți pe săptămână (sunt o pasăre timpurie), ceea ce mi se pare grozav pentru dislocarea blocajelor creative. Găsesc inspirația literalmente oriunde. Tot ceea ce absorb se infiltrează în craniul meu și influențează ceea ce creez. Înregistrez note pentru utilizări viitoare într-o varietate de moduri: smartphone, caiete, Post-it, Instagram și Pinterest. Sunt mereu pe fază!

Laura Loveridge, designer de textile la Boden
Sunt angajat ca designer de haine pentru copii Boden de 15 ani. Rolul meu include cercetarea, dezvoltarea ideilor și designul tipăritului, de la furnizarea de desene până la crearea de modele repetate. Desenez imprimeuri conversaționale – o mulțime de animale, dinozauri, pirați, vehicule, zâne și unicorni. De asemenea, trebuie să vin cu noi moduri de a încorpora aceeași temă, așa că, pentru aceasta, experimentez noi planșe și machete.

Când pot, desenez și schițez direct din viața reală. De asemenea, organizez ședințe de desen în echipă pentru a sprijini munca pe care o desfășurăm. Acest lucru ar putea fi orice, de la a lucra într-un studio de imprimare la a schița reptile. Îmi petrec cea mai mare parte a săptămânii de lucru împărțite între casa mea și sediul de la Boden. A lucra singur poate fi un stil pustnic, așa că prețuiesc timpul cu colegii mei și că fac parte dintr-o echipă. Când proiectez, lucrez mereu la câteva modele simultan pentru a continua lucrurile să avanseze. Îmi împart și timpul între proiectare, planificare și cercetare.

Sunt inspirat de tot ceea ce există în lumea mea, de la oameni la natură. De asemenea, răsfoiesc cărțile copiilor, vizitez expoziții, galerii de artă, muzee și piețe de vechituri și răsfoiesc Pinterest și mă plimb pe stradă de sus în jos pentru tendințele actuale – este util pentru mine să văd ce se întâmplă în afara Bodenului!

Robin Danely, Artist
Îmi place să încep să lucrez primul lucru dimineața când am cea mai multă energie și concentrare. Am un studio mic acasă și pictez fie pe o masă de desen, fie pe un șevalet. Sunt rapid cu privire la amenajarea spațiului meu de lucru pentru cel mai ușor acces la materiale: vopsele, paletă, ulei, perii, șervețele – toate merg în același loc de fiecare dată.

Pentru mine, inspirația creativă este un produs secundar natural al activității creative. Am idei despre ce trebuie să fac și cum să fac în timp ce lucrez – așa că disciplina unei practici obișnuite este ceea ce generează inspirație și impuls. Trucul este să începeți și să continuați să vă prezentați, chiar și atunci când vă aflați în îndoială de sine sau când lucrurile nu par să decurgă în regulă. Dacă sunt blocat sau frustrat, de obicei, este pentru că sunt obosit și flămând și compar munca mea cu alte persoane. Să știi când să faci o pauză este esențial – o plimbare de zece minute îmi va șterge mintea, la fel ca la câteva zile distanță de social media.

De asemenea, schimb angrenajele între vopsire, desen și colaj, ceea ce mă poate scutura din rutină. Realizarea artei poate fi solitară și singuratică, așa că a avea o comunitate de artă sau doar câțiva prieteni de artiști este esențial, atât pentru a împărtăși idei, cât și pentru a rămâne responsabil. În sfârșit, cartea Art and Fear: Observations on the Perils (and Rewards) of Artmaking by David Bayles and Ted Orland m-a salvat de mai multe ori decât pot conta. Este plin de observații strălucitoare despre crearea de artă și se simte ca o discuție apăsătoare pentru a rămâne angajat.