Lectii de business de la Hollywood

Dupa cum am prezentat in articolul precedent, Jessica Alba este nu doar o vedeta extrem de iubita, ci si un om de business de succes.

Ea declara ca: „Nu ar trebui să fiu singurul care înțelege consumatorul și caruia ii pasă de acesta. Dar problema a fost că știi că mentalitatea era că, atunci când construiești ceva din nimic, ai într-adevăr ca afacerea să se rotească în jurul unui model de afaceri, versus construirea unui brand și să fii centrat pe consumator.”

Până în prezent, în ciuda tensiunilor interioare și a jonglarilor de priorități care par să caracterizeze multe dintre o afacere de afaceri, dorința acesteia de a crea o companie onestă, diversă, bazată pe integritate, care se adresează consumatorilor în primul rând pare să câștige.

În prezent, 65% dintre angajații The Honest Company sunt femei. Acestea fiind spuse, doar 3 din 9 directori – inclusiv Alba – sunt femei. Acest lucru nu se pierde asupra ei, motiv pentru care compania și-a sporit eforturile pentru a ajuta femeile din rândurile sale să crească.

„Creăm… un program în cadrul companiei, așa că indiferent de locul în care intrați, la orice job de nivel de intrare sau în sus, există o cale pentru dumneavoastră”, a spus Alba pentru Poppy Harlow, „pentru a vă duce până unde vrei să mergi în viața ta, și până la capabilitățile acelea executive C-suite. „Așadar, vom avea un curriculum și un program și o consiliere internă… pentru femei în special. Este necesar.”

Nu vă fie teamă să schimbați cursul pentru un nou vis!

Deci, dacă credeți că ați ales deja o cale și nu puteți schimba foarte bine rutele, gândiți-vă din nou.

Poate că sunteți la consultanță, dar aveți o tristețe secretă pe care compania dvs. de prăjituri personalizate încă nu a apărut și poate nu o va fi niciodată – pentru că, hei, este doar un vis prost, nu? Mai gandeste-te.

Va fi ușor? Probabil ca nu. Scump, dificil? Poate da. Însă un lucru este sigur: dacă știi din inima ta că începerea activității tale de a alege este necesară pentru a-ți menține spiritele acolo unde ar trebui să fie, va merita.

Pentru a-ți construi o afacere de succes, nu-ți fie niciodată teamă să-ți valorifici punctele forte, așa cum Alba și-a folosit faima să se extindă și să-și expună viziunea.

Alba este mulțumită de alegerea ei. Din compania ei, ea spune: „Este copilul meu! Sunt atât de mândra de asta… cred că schimbăm conversația. Niciodată nu ați auzit despre produsele chimice toxice din produse. Nu a fost atât de comercial când am lansat [șapte] ani în urmă. Oamenii nu pun la îndoială ingrediente sau dacă există o alternativă sigură. Unii peop Am fost, dar s-au privit cam așa: „Oh, ești un hippie.” Dar acum este mainstream… Sperăm că va permite oamenilor să trăiască vieți mai bune și mai sănătoase, deoarece cel puțin vor ști ce să evite. .“

După cum spunea odată Bob Dylan: „Faceti ceea ce trebuie să faceti si faceți-o bine!”