Digital SEO. Succesul mare al cuvintelor mici

SEO (Search Engine Optimization) este un subiect amplu dezbatut, aflat in atentia sectoarelor de marketing si retail. Functionalitatea si utilitatea motorului de cautare Google se reflecta in modul de lucru cu tool-urile pe care acesta le pune la dispozitia utilizatorilor sai, astfel ca traficul reprezinta o consecinta a capacitatii lor de a atrage vizitatorii pe paginile dorite.

Succesul in online se raporteaza la mixul dintre cunostintele tehnice despre tool-urile furnizate de Google si eficienta utilizarii lor. Tocmai de aceea se impune o strategie care sa aiba in vedere publicul tinta ce face obiectul campaniei / actiunii de comunicare, obiectivele urmarite si cum pot fi acestea atinse.

Eficienta strategiei de optimizare SEO depinde de doua elemente definitorii: cuvintele cheie si continutul, spun cei din echipa servicii-seo.net. In mediul online, respectarea principiului less is more creste sansele obtinerii traficului dorit, in sensul miliardele de utilizatori care populeaza mediul online fac obiectul actiunilor de vanzare a numeroase branduri. Din acest motiv, Google pune la dispozitie numeroase platforme prin care o campanie poate fi plasata cu succes in mediul online, structurand continutul in forma sub care va fi prezentat utilizatorului. Pe scurt, cuvinte cheie care sa atinga cu precizie nevoile fiecaruia dintre cei care populeaza mediul online.

Pentru a face SEO mai usor de inteles pentru un novice, principiul poate fi asociat cu un scripete, in locul carligului avand cuvintele cheie care atrag traficul in site-uri. Tinand cont de concurenta brandurior de renume desfasurata in online, se impune respectarea unor etape care sa eficientizeze si sa controleze campania initiata:

Cuvintele cheie trezesc interesul

Primul pas, asadar, este de a gasi cuvintele cheie (keywords) adecvate pentru actiunea la care se face raportarea. Spre exemplu, pentru a promova un sortiment de ciocolata, cuvintele cheie trebuie sa fie de interes pentru utilizator, sa se raporteze la tipul de ciocolata promovat, caracteristici. Pentru a doza interesul, se poate apela la prin fraze inedite, neobisnuite (momentul tau de rasfat, placere nevinovata, dulce si fara calorii etc) insa acestea trebuie sa se regaseasca cu preponderenta in cuprinsul continutului. Dupa caz, pot fi inserate si in cautare.

Indrumarea primilor pasi in online

Campanie completa de digital seo

Modulul Yoast SEO se regaseste in spatele WordPress, o platforma deosebit de utilizata cand vine vorba de website sau blog. Pe langa utilitatea acestuia, fiind de ajutor celor ce vor sa invete cum se desfasoara o campanie eficienta in online, Yoast ofera feedback pe baza cuvintelor cheie utilizate, in functie de eficienta obtinuta de acestea. Totodata, Yoast controleaza imaginile afisate in rezultatele de cautare. Yoast SEO cuprinde o serie de campuri investite cu roluri distincte, dar totusi interdependente.

Cum captiveaza campurile din Yoast SEO interestul clientului? In metadescriere si in titlu, owner-ul magazinului sau site-ului poate concepe informatiile cele mai reprezentative despre serviciile si produsele sale, astfel incat sa atraga utilizatorul pe site. Clientului i-a fost trezit interesul, astfel ca plasarea unei comenzi va fi la un click distanta. Compilate, titlul si descrierea meta contureaza snippet-ul, fapt pentru care cele doua trebuie sa contina aceleasi cuvinte cheie. Yoast sesizeaza, insa, eventuale nereguli ce pot aparea, astfel ca atentioneaza cu privire la lungimea depasita a texului din text sau descrierea meta, ceea ce il face un mediu potrivit de invatare a principiilor basic de marketing online.

Content relevant

Ultimul pas pentru o campanie de succes este scrierea unui text care sa persuadeze. In mod evident trebuie sa contina cu preponderenta keywords si keyphrases, intr-un procent de 2% (respectiv unul din 5 cuvinte) si sa se incadreze in limita ideala a 300 de cuvinte. Continutul textului trebuie redactat cu acuratete, fara erori gramaticale, deoarece cuvintele / frazele cheie vor fi dificil de afisat in rezultatele cautarilor. In plus, imaginea brandului care realizeaza aceasta comunicare poate avea de suferit.

Dezvoltarea sectorului de marketing online se datoreaza vizibilitatii pe care brandurile (si nu numai) o pot obtine, usor si eficient, sansele de a-si atinge obiectivele fiind marite considerabil, in raport cu promovarea traditionala. Acesta este principalul motiv care promoveaza cunoasterea tool-urile pe care Google le pune la dispozitia utilizatorilor sai, implicit prin campaniile de SEO si a modulului Yoast.

Leave a Reply