7 obiceiuri de a-ți crește energia fizică și mentală | Partea I

Dacă lasati sa se intample, viața de zi cu zi vă va obosi.

Urăsc să fiu atât de direct, dar știai deja asta, nu-i așa?

În calitate de copii, suntem încântați să ne trezim în fiecare zi. Dar, pe măsură ce îmbătrânești, devii din ce în ce mai bătut de circumstanțele vieții, obosit de responsabilitate și îngrijorat că vei muri pur și simplu nu ți-ai urmat inima cu adevărat.

Dar dacă sunteți rationali în acest sens și sunteți dispus să vă implicați în muncă, există mici schimbări pe care le puteți face în viața de zi cu zi, care pot avea un impact monumental asupra energiei, emoției și direcției dvs. în timp.

Cele mai multe dintre acestea necesită un efort constant pe o perioadă lungă de timp pentru a le face parte din stilul dvs. de viață. Și este greu să lucrezi la mai multe dintre acestea simultan. Cu toate acestea, toate au avut un impact semnificativ asupra vieții mele și aproape toate sunt predicate de mulți dintre cei mai de succes oameni din lume.

Prima cerință pentru succes este capacitatea de a-ți aplica energiile fizice și mentale pe o problemă neîncetată, fără să te obosești.

– Charles Caleb Colton

Deci, cum poți injecta cu energie și emoție nouă în viața ta, atât în ​​energie fizică, cât și mentală, astfel încât să poți oferi tot ce e mai bun din tine în ceea ce contează cu adevărat?

Iată șapte obiceiuri pentru a vă crește energia fizică și mentală.

  1. Faceți in primul rand ceea ce va este teama

Bine, deci ești treaz. Ce puteți face pentru a avea un impact imediat asupra restului zilei în ceea ce privește nivelul de energie?

Gândiți-vă la nivelul dvs. de energie ca la o putere care trebuie menținută și la emoțiile dvs. ca la camera de control care o gestionează (cum ar fi Inside Out).

Cu cât poți gestiona mai bine acest climat emoțional, cu atât vei avea mai multă energie pe parcursul zilei – atât mental cât și fizic.

Unul dintre cele mai eficiente moduri de a face acest lucru este să faci ceea ce te temi primul lucru dimineața. Există două motive pentru care:

Făcând ceea ce vă temeți vă oferă încredere și energie pentru a face mai mult pe tot restul zilei.

Făcând ceea ce vă temeți vă permite să obțineți ceea ce v-ați temut din drum, astfel încât să nu vă cântărească mental.

Acest lucru poate fi ceva important, cum ar fi să începi un proiect pe care te-ai temut și l-ai oprit sau ceva mic și simplu precum programarea unei întâlniri, apelul sau curățarea acelei camere.