7 obiceiuri de a-ți crește energia fizică și mentală | Partea a II – a

  1. Fii activ într-un mod care te inspiră

Exercitiul fizic este important. Știm cu toții, dar doar unii dintre noi o facem. De ce este asta? Există o mulțime de motive, dintre care unele nu vom ajunge aici, dar ceea ce este cu adevărat important să știm este că trebuie să vă activați într-un mod care vă inspiră sau vă interesează.

Acest lucru este important, deoarece dacă nu vă bucurați de antrenament, nu vă veți conforma cu el și veți obține beneficiul complet. Găsiți ceva ce vă place să faceți și folosiți acea activitate pentru a vă încuraja să adoptați un stil de viață mai activ.

Lucruri ca:

Ciclism

Alergare

Arte martiale

Drumeții

Îmbunătățirea locuinței sau lucrările meșteșugurilor.

  1. Obțineți exact somnul potrivit

Există multe sfaturi despre modul în care ar trebui să dormi suficient. Este important din punct de vedere critic, dar puțin evident.

Problema este că sfaturile sunt incomplete. Trebuie să obțineți doar o cantitate potrivită de somn și un fel de somn potrivit.

Ce vreau să spun prin asta? În primul rând, nu puteți obține prea puțin, deoarece privarea de somn este un criminal tăcut în nenumărate moduri (nu îl observați niciodată, dar este acolo).

Dar, de asemenea, nu puteți dormi prea mult. Sunt în capătul inferior al spectrului și mă simt groaznic și epuizat – ca un tren m-a lovit peste noapte – dacă am mai mult de opt ore de somn (da, asta este un lucru real), cu șase-șapte ore fiind locul meu dulce. Alții au nevoie de nouă sau chiar zece ore pentru a funcționa la maxim. Trebuie să-ți găsești propriul loc dulce.

În plus, trebuie să maximizați calitatea somnului dvs. oprind dispozitivele cu o oră sau două înainte de culcare (șuruburi de lumină albastră cu capacitatea corpului dvs. de a vă pregăti pentru un somn profund, întineritor) și de a face ceva calmant precum meditația sau citirea înainte ai amânat.