3 Schimbari care iti vor face viata mai usoara la job | Partea a II – a

  1. Îmbrăcăminte inconfortabilă

Acest lucru poate veni ca o surpriză, dar îmbrăcămintea poate fi un stresor de fond masiv, mai ales într-un mediu profesionist. În timp ce ascensiunea start-up-urilor și preluarea milenială a forței de muncă la nivel mondial au eliminat o mare parte din codurile vestimentare la locul de muncă, multe dintre noi suntem încă în război cu hainele noastre pe parcursul zilei.

Materialele care nu respiră vor perturba capacitatea corpului de a-și regla temperatura, în timp ce îmbrăcămintea prea strânsă restricționează fluxul de sânge și chiar respirația adecvată. Nivelurile scăzute de oxigen duc la scăderea capacității de concentrare și de rezolvare a problemelor, în timp ce supraîncălzirea perturbă focalizarea.

Dar îmbrăcămintea nu trebuie să fie prea strânsă pentru a vă ridica nivelul de stres de fond. Un articol vestimentar necorespunzător poate fi la fel de perturbator: fie îți tragi constant mânecile, îți reamenajezi hainele, îți tragi cămașa înapoi, îți împingi șosetele înapoi – rămâi blocat într-o buclă nesfârșită de pălărie.

Încălțăminte, tocuri înalte sau cu flip-flops pot să vă scurgă nivelul de energie. Pur și simplu, corpul tău trebuie să cheltuiască mai multă energie pentru a te duce din punctul A în punctul B dacă ești cocoșat pe tocuri de 6 inci sau alunecând în flip-flops, degetele de la picioare apucând papuci glorificat pentru viața dragă.

  1. Dezordine și dezorganizare

S-ar putea să vă gândiți că ultimul lucru de care aveți nevoie este să vă cheltuiți timp și energie pe care nu aveți pentru organizarea vieții dvs., dar alergând încercați să găsiți lucruri, să vă amintiți întâlnirile în ultima clipă și să amânați proiectele chiar până la expirarea termenelor lor mai multa energie, mai ales pe termen lung.

Dacă părăsești toate sarcinile și proiectele până în ultima clipă, te forțează într-un mod de lucru în care te stingi constant. Nu numai că acest lucru vă ridică nivelul de stres și vă costă mai multă energie, dar când se întâmplă ceva neașteptat, nu veți avea doar lățimea de bandă pentru a face față.

Dar numai programul dvs. trebuie să investiți un pic de timp și să planificați – ar trebui să aruncați o privire critică și la stația de lucru. Este posibil să nu fiți conștient de efectele sale, dar o zonă de lucru dezordonată, înfundată sau dezorganizată adaugă stresului, care la rândul său scurge energia.

Nu trebuie să mergi pe deplin minimalist pe zona de lucru, dar chiar și dezordinea vizuală distrage atenția. Încercați să păstrați numai elementele esențiale de lucru și câteva obiecte personale în câmpul dvs. vizual direct – orice altceva ar trebui să fie la vedere într-un sertar sau un vestiar.